Welkom op onze blog

Mijn foto
Leefschool De Tandem
Eikelstraat 41-9900 Eeklo
leefschool.de.tandem@gmail.com
tel: 0475/77 98 09

dinsdag 25 januari 2011

Toneel "Hierna komt het"

Dag beste leerlingen

Net zoals jullie heb ik het toneel eventjes moeten laten bezinken. Ook al hebben we het thema in de klas op voorhand al besproken, toch was het een behoorlijk zwaar stuk. Ik kreeg al enkele meningen van jullie te horen na afloop van het stuk en de meeste reacties waren er van twijfel en onzekerheid over de inhoud van het stuk. We zullen de komende lessen nog wat verdergaan over de inhoud. Hopelijk hebben jullie ervan genoten.

Frank

1 opmerking:

  1. Ik snap er helemaal niks van het zit heel erg raar in elkaar.Alleen snap ik dat die mevrouw Magere Hein was met haar trekker en haar emmer.
    Lauren(de die die over haar konijn viel weet je nog...),Nina,Ine :)

    BeantwoordenVerwijderen